Oznam pre tých čo zasielajú SAT prijímače na opravu :

1, Prosím vždy do vnútra vložte hárok s Vašou adresou a kontaktom na mobil, veľakrát sa totiž stane že zásielky prídu poškodené, pripadne opršané ( hlavne tie čo idú cez slovenskú poštu) a spiatočná adresa je nečitateľná. Pokiaľ je možné uveďte aj stručný popis ako k poruche došlo (búrka, svokra zalievala kvety a pod), a tak isto pripíšte približnú cenu do ktorej sa treba zmestiť aby bola oprava pre Vás ešte rentabilná ( týka sa to hlavne "pobúrkových " prijímačov ). Výrazne tým urýchlite opravu.

 

2, Pretože sa začali množiť domáci kutilovia s.r.o alebo naštudovaní \" geroji \" z internetu, ktorí vo väčšine prípadov neodborne zasiahnu do SAT prijímača, (upálene medenné plôšky na doske plošného spoja, cínom zlepené a pokrivené nožičky IO použitím nevhodnej spájkovacej metódy, atď ), boli sme nútení pristúpiť k ráznemu kroku, ... a to vrátiť neopravené takto \"sprznené\" boxy späť odosielateľovi, vrátane úhrady poštovného.( niektoré prijímače je problém z hľadiska dostupnosti ND opraviť a nieto ešte aj hľadať chybu po niekom druhom ).

 

3, Každý sat. prijímač, ktorý bol u nás v oprave, bude označený razítkom na príslušnom chybnom diely, a tak isto bude vedený v databáze.

 

4, Opravené SAT prijímače zasielame na dobierku, poistené voči prípadnej strate, alebo poškodeniu a výlučne zásielkovou službou UPS, ktorá ako jediná bezproblémovo rieši aj prípadné poškodenia, ktoré môžu nastať počas prepravy ich kuriérmi. ( naozaj, boli asi 3 prípady poškodenia zásielky z ich strany a vždy veľmi ochotne a promptne všetko zdokumentovali a nahradili aj vzniknutú škodu)

 

5, Informácie o ceste Vášho opraveného boxu získate po kliknutí na odkaz → UPS balíky.

 

za pochopenie

Ďakujem.